Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Historien om Ronny

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-08, 13:24   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Historien om Ronny

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Er det bare jeg som synes historien var skikkelig teit? Ikke fordi jeg ikke tror på at noen (mange) har møtt og møter slike fordommer gjennom hele oppveksten, altså, men fordi den var teit.

Jeg syns også den var überteit og minnet om sånne dustete spammail man får i innboksen fra tid til annen med lovnad om både det ene og det andre om man sender videre. Ikke min greie på humorsiden eller i forhold til hva jeg finner trist og rørende.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 13:44   #2
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg syns også den var überteit og minnet om sånne dustete spammail man får i innboksen fra tid til annen med lovnad om både det ene og det andre om man sender videre. Ikke min greie på humorsiden eller i forhold til hva jeg finner trist og rørende.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 14:22   #3
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns også historien var teit. Rett og slett. Fra start til slutt. Årstallene er helt på trynet, og "moralen" til slutt er jo rett og slett elendig. For moralen her var jo nettopp at personer ved navn Ronny er tapere. Dermed mener jeg at historien er med på å bygge opp under fordommene.

Og sist men ikke minst, folk velger ikke navn på denne måten. Det er like mange Charlotte, Victoria og Preben i lavere samfunnslag som i de høyere. Om ikke fler...

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 14:43   #4
Lyra
Gizmor

Lyra sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Lyra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg ler, av de sterke fordommene mot mange i historien.
Og litt av dere som henger dere opp i årstall og faktisk vet at årstallene blir feil. :knis:

Lyra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:51.