Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

God økonomi har vi her i landet...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-08, 14:55   #15
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God økonomi har vi her i landet...

Det jolie sa. Og hvis det ikke virker, foreslår jeg følgende fremgangsmåte: finn e-postadressen til den IT-avdelingen som er ansvarlig for PC-ene, skriv en hyggelig mail og gjør oppmerksom på at musene er dårlige og forhør deg om det er noen mulighet for at de kan bli skiftet. (Nei, det er ikke en selvfølge å skrive en hyggelig mail. Jeg har vært ansvarlig for studentdatasal, og det er ikke til å tro hvor mange mailer av typen "Nå synes jeg sannelig dere kan fikse de dårlige musene på salen her snart"/"Så mye penger som [organisasjonsnavn] har til IT-utstyr, synes jeg det er temmelig dårlig at vi ikke får nye mus på datasalen"/"Hvor lenge skal vi måtte klare oss med de gamle musene egentlig" som jeg har hatt lyst til å ignorere.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.