|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Spinoff: Hva skal barnet ditt kunne?
Bah. Etter de er 18 skal de jo lære astrofysikk og hjernekirurgi, da bør strykeferdighetene være på plass.
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Ja, lær ham for all del det! Jeg står jo ved siden av bilen min og blafrer med øyenvippene til noen med sånne som deg som mor stopper for å hjelpe meg.
|
|
|
|
#3 |
|
Ustabil
|
Det kommer ikke jeg til å gjøre. Jeg kommer til å la både sønnen og datteren ta førerkort og skaffe seg bil. Og når de da må bytte til vinterdekk - her er jekken, lykke til. Jeg ser ikke poenget i å lære dem det før de faktisk står der og har bruk for det. SÅ vanskelig er det jo heller ikke. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Akkurat det å skifte dekk kommer jeg til være kjempenøye på at han gjør riktig, ellers kan det jo være farlig for ham selv og andre. Og det er jo helt greit å lære dem det når de skal bytte til vinterdekk, da er du jo bevisst på at de trenger ihvertfall en forklaring og lar dem gjøre det istedet for å gjøre det for dem.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|