Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Politisk korrekt FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-08, 00:35   #1
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg skjønner.
Det er det jeg tenker litt også. At jeg faktisk lærer noe av og til, og kan gjøre ting som du sier, bittelitt bedre. Men noen ganger blir det litt vel mye å sortere.

Nettopp. Jeg tar bare innover meg halvparten. Og det regner jeg med de fleste andre gjør også.

Orker ikke å ramse opp alle mine feil..

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 00:39   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Nettopp. Jeg tar bare innover meg halvparten. Og det regner jeg med de fleste andre gjør også.

Orker ikke å ramse opp alle mine feil..

Jeg tror jeg føler litt ekstra på dette fordi jeg sliter litt med feks spedbarnstiden genrelt. Og da føler jeg at "alle" får til ting bedre enn meg. Jeg har fullammet nå - helt til Peder er 6 mnd. Og det er jo flott, men så får jeg dårlig samvittighet fordi jeg blir lei og sliten av feks nattamming. Og blir helt rar i hodet av at folk synes det er så koselig og verdifullt. Hva sier det om meg liksom. Egoist?
Personlig er jeg glad for at ammingen avtar litt nå fremover.

(men så var det den senga da... )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 00:42   #3
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg tror jeg føler litt ekstra på dette fordi jeg sliter litt med feks spedbarnstiden genrelt. Og da føler jeg at "alle" får til ting bedre enn meg. Jeg har fullammet nå - helt til Peder er 6 mnd. Og det er jo flott, men så får jeg dårlig samvittighet fordi jeg blir lei og sliten av feks nattamming. Og blir helt rar i hodet av at folk synes det er så koselig og verdifullt. Hva sier det om meg liksom. Egoist?
Personlig er jeg glad for at ammingen avtar litt nå fremover.

(men så var det den senga da... )

Ammet i 3 mnd denne gang.
Jeg kom over sjokket ganske raskt. Innrømmer at det til og med var litt deilig at jeg ikke kunne amme lengre.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 00:43   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Ammet i 3 mnd denne gang.
Jeg kom over sjokket ganske raskt. Innrømmer at det til og med var litt deilig at jeg ikke kunne amme lengre.

Jeg hadde jo ikke melk til Hannah, og mme ga meg stor frihet og et sovende barn.. så denne avhengigheten som har vært en del av meg dette siste halvåret har passet min personlighet dårlig.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.