|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Dere som syns det er så fælt at folk irriterer seg over skrivefeil - har dere fått med dere at FP ble startet av noen som er litt i overkant opptatt av tegnsetting og sånt? Ja? Det er jo til og med et eget underforum for slikt. Der er det mye å lære, for eksempel at det bør være mellomrom før smiletryner. Slik:
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?
Hm, vet ikke helt om jeg er med på den knegginga. Jeg passer meg ifallfall veldig for å vitse hvis folk bommer litt med skrivinga*. Synes ikke det er spesielt snilt gjort rett og slett. Jeg er for at man sier det man mener, men å le av folk fordi de har glemt et komma..? Man vet jo ikke om denne personen sliter med dysleksi e.l. Tror at slikt, for noen, kan virke veldig sårende. Det var en av de tingene jeg først merket meg her på FP faktisk. Fikk det ikke helt til å stemme: mange bra og velformulerte innlegg- alt tydet på oppegående personer, men samtidig var en stakkar som glemte komma fritt vilt |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
Du sier at du la merke til dette ganske tidlig - jeg synes stort sett det meste av slike kommentarer kommer mellom folk som kjenner hverandre, og stort sett rettes til folk som for det første tåler det og som for det andre "vet bedre". Jeg mener bestemt at det ikke er vanlig å kritisere folk for skrivefeil her, og i alle fall ikke overfor folk som ser ut til å slite litt med slikt.
![]() |
#4 |
Halloen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Er det virkelig sånn du oppfatter det? Jeg må innrømme at jeg til tider synes enkelte er direkte ufine ifht å rette på andre brukere. En ting er å gjøre det med folk man kjenner, eller si det i en parentes eller med liten skrift, men det er da nok av brukere her inne som svarer i tråder kun for å poengtere feil språk eller tegnsetting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
flisespikker
|
Ja, det er sånn jeg oppfatter det, men det er selvsagt mulig for andre å ha en annen oppfatning. Ikke leser jeg alt som skrives her, og ikke legger jeg merke til alt heller, så det er fullt mulig at det er mer av den typen kritikk du nevner enn det jeg har følelsen av.
![]() |
#7 |
Halloen!
Var det jeg mente. Sier ikke at det florerer her inne, men har fått det med meg noen ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Halloen!
Å? De er jo runde? Har alltid fått høre at det ikke er størrelsen som teller |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Halloen!
Pokker! Der gjorde jeg det igjen. Sånn da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Jeg kan virkelig ikke fordra kaller_du_meg_dårlig_mor-argumentasjon.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|