|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?
|
|
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Jeg fikk en rødprikk fordi jeg ikke liker Peik-potetskreller.
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Nei. Jeg vil si at man finner ut ganske mye. Selvfølgelig ikke fra ett innlegg, men fra flere. Og ikke fra hvordan de skriver, men fra hvordan de reagerer på andres innlegg. Legger folk seg flate når de blir rettet på? Drar de med seg nag fra tråd til tråd? Er de snille og greie i tråden, men rødprikker så det lyner? Klarer de å le like godt når de blir vitset med som når de selv vitser med andre? Refererer de alltid til en eller annen FP "guru"?
|
|
|
#4 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så sant folk er ærlige kan man lære mye om andre på nett, eller om nettpersonligheten deres. Vi er enige i det! Om det sier noe om egenskapene deres er en annen sak. Dette er pirking fra min side, jeg vet det.
|
|
|
|
#5 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Beklager at det ble feil i siteringen. Jeg er ikke god på det. Håper dere skjønner hva som er meg og hva som er him.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Jeg er kanskje for lite her inne til å uttale meg, men sånn generelt er jeg ganske flink til å logge av litt før jeg irriterer meg. Merker jeg at jeg irriterer meg oftere og oftere, tar jeg ganske enkelt et skritt tilbake. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|