|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Ellers irriterer jeg meg bare over folk som er dumme eller drar "kaller du meg en dårlig mor" hvis man er uenig i noe de mener eller gjør. Jeg irriterer meg også over de som tar andres praksis som et angrep på seg selv, fremfor å la seg insipirere eller gi blanke. Også irriterer jeg meg over dem som mener magefølelser eller andre følelser er bedre å legge til grunn enn forsking, vett eller forstand.
![]() |
#142 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Jeg irriterer meg ikke over andre brukere i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?
Rent teknisk kan du jo ikke vite om de virkelig tror det betyr det samme, eller bare bruker det fordi det ser litt stilig ut og betyr sånn circa det samme.
![]() |
#146 |
Vaklende
|
Ha, du furtet nå en del over Peik-prikken.
Sist redigert av Balanse : 25-08-08 kl 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?La meg først få presisere at det er..skal vi kalle det små uregelmessigheter? knyttet opp mot tekstene som får fram visse negative følelser, ikke brukeren i seg selv. Jeg kjenner knapt brukerne her, jeg kjenner bare noen få av de sidene som de selv velger å eksponere her på forumet/nettet. Jeg velger også å ta for meg fora generelt, da jeg er for ny på Foreldreportalene til å kunne skille brukernes særegenheter her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Jeg irriterer meg lite, men har et par ganger fått rødprikker med en virkelig stygg kommentar, og det lugger faktisk i magen. Jeg liker ikke å bli regelrett skjelt ut, hverken irl eller her, og det blir ekstra irriterende når den som slenger dritt i prikkekommentar prøver å fremstå som et dannet og hyggelig menneske ellers. Det er altså ikke prikken som plager meg, men utskjellingen sånn "i det skjulte".
![]() |
#149 |
Fola Blakken
|
Rørende enig.
![]() |
![]() |
#150 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Å, ja, jeg er kommet på mer: Jeg irriterer meg over folk som siterer et kjempekjempelangt innlegg og føyer på "signerer" og
![]() |
#151 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() |
![]() |
#152 |
Epikur
|
Jeg fikk en rødprikk fordi jeg ikke liker Peik-potetskreller.
![]() |
#153 |
Leser
|
Nei. Jeg vil si at man finner ut ganske mye. Selvfølgelig ikke fra ett innlegg, men fra flere. Og ikke fra hvordan de skriver, men fra hvordan de reagerer på andres innlegg. Legger folk seg flate når de blir rettet på? Drar de med seg nag fra tråd til tråd? Er de snille og greie i tråden, men rødprikker så det lyner? Klarer de å le like godt når de blir vitset med som når de selv vitser med andre? Refererer de alltid til en eller annen FP "guru"?
![]() |
#154 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Jeg er kanskje for lite her inne til å uttale meg, men sånn generelt er jeg ganske flink til å logge av litt før jeg irriterer meg. Merker jeg at jeg irriterer meg oftere og oftere, tar jeg ganske enkelt et skritt tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
flisespikker
|
Min erfaring er at jeg kan vite ganske mye om folk på denne bakgrunnen. Jeg har møtt mange titalls FP-ere, og så langt aldri blitt overrasket over dem når jeg har møtt dem. Folk er sjelden helt de samme i RL som på nett, men veldig mye grunnleggende kommer frem i det man skriver, både når man debatterer, skriver personlige betroelser og - ikke minst - når man fjaser. (Skriver man derimot stort sett "Signerer!" og andre innholdsløse ting, er det naturligvis mindre å lære, selv om man da lett kan komme til å anta at vedkommende ikke har så mye å si.)
![]() |
#158 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo ikke sånn. Når man siterer et innlegg og skriver signerer under, betyr det at man godt kunne skrevet innlegget selv, og derfor tillater seg å ha sin signatur under. : oppklarer:
![]() |
#159 |
Hertuginne
|
Dette er slike situasjoner hvor jeg mener det kan være på plass med en innrapportering. Man har ikke lov til å være stygg med hverandre, verken i diskusjonene eller på prikk eller PM.
![]() |
#160 |
flisespikker
|
Er ikke det egentlig ganske arrogant? "Ah, dette innlegget er skikkelig bra - nesten som om jeg skulle sagt det selv," liksom?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|