|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Politisk korrekt FP?
Det er ikke umulig å klare å se en sak objektivt selv om man samtidig har egne meninger. Jeg synes nybegynnere får en del slækk, (jeg har i hvertfall sittet på hendene mine en gang eller to), men det betyr ikke at man burde kunne si hva man vil om hvilke som helst temaer bare fordi man er rookie. Sist redigert av Maverick : 25-08-08 kl 12:18. Årsak: On second thoughts... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
saftig
|
Sv: Politisk korrekt FP?Jeg har også latt være å slakte teite nykommere selv om de har fortjent det. :storsinnet: Men det er som regel sånn at de som roper i skogen får svar, så om nykommere er frekke og dumme så er det ikke mindre enn rimelig at de får svar på tiltale.
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Politisk korrekt FP?,,, Sist redigert av rine : 08-08-10 kl 14:57. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Sv: Politisk korrekt FP?
Jeg sier ikke at man ikke kan ha sine egne oppfatninger av ting, men jeg sier at hvis andre har en annen subjektiv oppfattelse av ting så er det riktig for dem.
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Sv: Politisk korrekt FP?aC: Men nå forutsetter du at det faktisk finnes et objektiv sannhet. Det jeg sier er at det ikke nødvendigvis gjør det, og da blir det litt merkelig å hevde at min subjektive sannhet er mer sann en din.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|