|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Politisk korrekt FP?
Ja, sånne deilige "jeg er i zen og skal ALDRI snakke eller tenke stygt om noen for jeg er slik et godt menneske, jeg"-damer er i hvertfall ikke de som er til hjelp for unger som muligens er i faresonen for omsorgssvikt. Noen må av og til kaste en første steinen, sette halen på grise og tørre å si at det er ting som ikke holder mål. Å ha slik rørende omsorg for foreldre er jo ikke akkurat i barnas interesse.
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er nok ikke i zen...det skulle tatt seg ut |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Enig. Det er ei heil enorm verd mellom omsorgssviktande foreldre og foreldre som gir ungane sine Toromat og sette dei forovervendt i bilen. Ei ENORM verd.
|
|
|
|
#4 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Politisk korrekt FP?Med fare for at jeg kommer inn på et noe merkelig sted i diskusjonen, men jeg ser jo at det er flere som viser til hvordan man som ny kan oppfatte FP. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Der tror jeg årsaken til uenigheten ligger. For meg strekker skalaen seg fra gode, brukbare og helt ned til "kan ikke ha ansvaret, men kan brukes til bittelitt". Det kommer kanskje an på hva man definerer det å være en forelder som også?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Her er jeg helt enig.
|