|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Abort eller ikkeVel Mim, det finnes endel barn der ute (og hjemme hos meg) som, og det høres jo helt forferdelig ut å si det, var fullstendig uønsket. Da de ble til. Hvis jeg hadde hatt det lettvinte synet på abort som mange av mine bekjente på min alder har, hadde min eldste sønn aldri kommet til verden. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Abort eller ikke
Ja, sånn er det med sistemann her også. Verken planlagt eller i utgangspunktet ønsket sånn som jeg forstår Mim. Dette har selvsagt endret seg etter at valget om å bære frem barnet definitivt var tatt, men det var virkelig noe som måtte vokse frem og modnes.
|
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Sv: Abort eller ikke
Det samme kan jeg si. Jeg holdt på med mitt første fag på universitetet, forholdet var litt bob-bob, faren var utlending og jeg var redd han ikke skulle få visum til Norge, jeg bodde på en liten hybel og eide ikke nåla i veggen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|