Sv: Ammende mor kastet av flyet
Jaja, har man først fått en hel nasjon til å klikke over et puppestunt under Superbowl, så må man da være konsekvent!
Fra spøk til alvor, hvis man har en sprellebaby som jeg, så er det begrenset hvor mye diskresjon som er mulig å oppnå. Hvis jeg hadde gjort mitt beste for å være diskret og derretter hadde fått beskjed om å dekke meg til, så hadde jeg blitt så sint så sint at jeg vet ikke hva. (Men jeg hadde sikkert tatt imot teppet ) Men det er ikke umulig at jeg hadde snudd meg til min intolerante medpassasjer og spurt ham/henne: "What the HELL is your problem???!!" Eller vendt en sulten skrikebaby i deres retning. På den annen side: hvis det satt en dame ved siden av meg og lufttørket begge pupper ute på vift, så hadde jeg derimot reagert. Det er vanskelig å uttale seg om denne saken all den stund vi ikke er øyenvitner.
Men en ting er sikkert: Hensynet til praktisk amming går milevis foran hensynet til transynte puppofober. (Kjenner jeg ble litt varm her, tror jeg må flashe litt pupp på SAS på vei hjem til Norge for å ta tempen på toleransen)