Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

10 000

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-08, 20:51   #1
Kneazle
Passiv

Standard

Sv: 10 000

Mener noen nevnte (for en god stund siden) at Sitronen er observert på andre forum. Kanskje hun rett og slett ble lei av FP...

Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 20:54   #2
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: 10 000

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Men tenk om ikke Sitron vil bli kontaktet?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Tipper Sitron sier i fra selv om hun vil være offentlig aktiv igjen.

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Mener noen nevnte (for en god stund siden) at Sitronen er observert på andre forum. Kanskje hun rett og slett ble lei av FP...

Hvis det er saken er forsåvidt (nesten) alt vel. Det jeg tenkte på var om noe hadde skjedd, en ulykke eller liknende. Jeg kikket gjennom de siste inleggene før hun forsvant,og så ingenting som tydet på at hun var lei, spesielt sur på FP eller noe slik. Så hver gang noen nevner Sitron kjenner jeg at det hogger litt ved tanken på at noe kan ha skjedd. Det er fint om hun er på andre fora og har det bra.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.