Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 09:44   #1
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)

Odd Molly har noe fint, men også en del som jeg ikke liker.
Er bla ikke såå begeistret for skinnjakken.

Men vet dere , det er jo så bra at vi har forskjellig smak!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 09:54   #2
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Noe av det er kjempefint, og noe er ikke fint i det hele tatt. Jeg har sett en tunika jeg gjerne skulle hatt. Jeg tror Miss Norway har den.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 10:43   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en jakke fra Odd Molly, og skulle gjerne hatt flere. Jeg liker absolutt ikke alt bare det står Odd Molly på det, de vide store kitlene er f.eks, ikke min stil, og heller ikke skinnjakken. Men mange av strikkeklærne syns jeg er virkelig fine og spesielle og har fine detaljer. Jeg syntes klærne var fine før det ble så mye skriving om dem her inne, men det var her jeg ble oppmerksom på nettbutikker og hvor man kunne få tak i dem. Så det er overhodet ikke snakk om noen massesuggesjon for min del ihvertfall.

Hva folk på et forum syns om klær kunne aldri fått meg til å kjøpe noe som ikke var min smak eller stil. Jeg vet hva jeg liker helt uavhengig av det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.