|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Textrovert
|
![]() Sv: En oppdatering på bilsikring og fremsete, takk!
![]() |
#22 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En oppdatering på bilsikring og fremsete, takk!Men stoler dere på teknikken når dere skrur av air-bagen med nøkkelen (slik man kan på VW biler, f.eks.)?
![]() |
![]() |
#23 |
Bedreviter
|
Jeg har lest ganske mye om dette, og alle kilder jeg har funnet er entydige: det er sikkert å skru av airbagen med nøkkel/bryter. Det store, store usikkerhetsmomentet ligger i den menneskelige faktor: husker man å gjøre det fra gang til gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En oppdatering på bilsikring og fremsete, takk!Takk, Teofelia - kjekt å vite. Og jeg er helt enig i at det er tryggest å la dem sitte bak - noe vi også gjør. Men det hender - som en "belønning" de får sitte foran når de er alene. Da er det så spesielt at vi lager en seremoni av å skru av air-bag'en...
![]() |
![]() |
#25 |
Bedreviter
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En oppdatering på bilsikring og fremsete, takk!Vi har gått til innkjøp av et ekstra sete (15-36 kg) som bare brukes når vi har med noen andre unger over 15 kg. Siden vi har to bakovervendte barn i baksete, må dette setet stå foran. Vi kan heldigvis slå av airbagen selv.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|