Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vis meg din stelleveske

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 17:17   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din stelleveske

jeg har forelsket meg i denne:

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 17:19   #2
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, helledussen, Hønni, den var nydelig!!

Gammel 22-11-06, 17:20   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er Clubby enig forresten?

Gammel 22-11-06, 17:36   #4
Hønni

Hønni sin avatar

Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

vel, jeg tror ikke han bryr seg om annet enn prisen, og den var stiv, men det er lov å ønske seg til jul, er det ikke?

Gammel 23-11-06, 08:27   #5
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har akkurat kjøpt meg en ny, "Finger in the Nose". Er kjempefornøyd. Kjøpte den på www.lykkebarn.no.

Ja, jeg er klar over at bilde er stort. Mod hvordan kan jeg endre det i editoren?

Gammel 23-11-06, 11:48   #6
tutta
Passiv

Standard

Jeg har hatt 3 stellevesker. En "vanlig" Mulberrybag, S*H expo og Dash alle i svart.
Signerer Kiddo ang S*H. Har solgt begge S*H,da behovet dessverre er slutt
Mulberrybagen har jeg til eget bruk.

Nå brukes kun denne barnesekken fra Bergans og evt "bleier og greier" pose.

Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 23:09   #7
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Vis meg din stelleveske

Skip*Hop Dash har jeg brukt til buggisen og zappen, og de andre vognene, jeg liker Dash best fordi den har lokk, her i Norge regner og snør det tross alt. Har hatt svart til min buggis, med gult eller blått trekk.

Skip*Hop Saddlebag har jeg nå, ice blue, i kombinasjon med bob, også ligger klesskift under vogna i handlekurven.
Jeg bytter på de, geniale vesker

Sist redigert av lil'c : 23-11-06 kl 23:50.
lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 01:09   #8
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

jeg har forelsket meg i denne:

Saklig! Med porto kommer denne på 225 dollar.

Ut og lete igjen...

Gammel 15-02-07, 20:32   #9
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne har jeg brukt til vesla :

Er veldig fornøyd!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.