|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Hva slags brød kjøper du?Jeg er på jakt etter godt kjøpebrød. Er så lei av alt jeg finner, det er så mye mellomgrovt og søtt brød! Jeg vil ha grovt brød.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags brød kjøper du?Ingers rugbrød eller grov spelt (på baker Hansen). Etter at jeg begynte med disse brødene fikser jeg ikke de kjøpebrødene i vanlig butikk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags brød kjøper du?vi baker stort sett brødene selv, men når vi kjøper er vi mest glad i Landeman brødene som køpes hos Coop. Det er sånne "plukk selv brød" uten pose på.
![]() |
#5 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags brød kjøper du?De som baker for Coop har jo sånt hjul på brødene nå som indikerer grovhetsgrad. Da de begynte med det, sluttet jeg å kjøpe jegerbrød og gikk over til vikingbrød.
![]() |
#6 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva slags brød kjøper du?Vi har fryseren full av brød fra Godt Brød, et lager som fylles opp ca én gang i uken. Sesambrød, Grahambrød og Grovbrød er favorittene. Ett brød varer i to dager hos oss, så det er en ganske rimelig måte å holde familien mett og god på. Brødene er økologiske og er årntli grove. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Hva slags brød kjøper du?
Vi bruker bare dette.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags brød kjøper du?Jeg klarer ikke spise brød med hele korn, og derfor går det mest i såkaldte "kneipbrød"..
![]() |
#9 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva slags brød kjøper du?Kjøper ofte det store franske landbrødet de har på Meny, det er godt og holder seg veldig bra
![]() |
#10 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva slags brød kjøper du?Fransk energibrød fra Meny - kjempegodt, passer best til supper o.l. eller med litt snadderpålegg.
![]() |
#11 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva slags brød kjøper du?Du må bake |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva slags brød kjøper du?Vanligvis enten havrebrød, i samme serie som det Arken har bilde av, eller "familiebrød" eller "barnas favorittbrød" fra en eller annen baker. Det er mest Poden som spiser brød, og han har fått sånn motvilje mot hele korn og frø i brødet. Vi har begynt å få det skåret opp i butikken og har det i fryseren, det er mer økonomisk og veldig lettvint til matpakker.
![]() |
#15 |
Absolute Beginner
|
De brødene er gode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags brød kjøper du?Om vi kjøper brød, kjøper vi som regel et som heter "Friskhus-brød". Veldig grovt, lavere karbo etc.
![]() |
#17 |
Elsker familielivet
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
![]() Sv: Hva slags brød kjøper du?http://bakers.no/brod/bakerns-ferske/grovbrod |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
navnet sjemmer ingen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er vel ikke særlig grovt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette er også en favoritt her i huset. God smak og god holdbarhet.
Dette synes jeg er godt, men jentene likte i skorpen...
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|