Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 20:54   #1
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)

Dere som sier dere ikke liker Odd Molly; liker dere ALT tøyet fra andre designere/merker??

Jeg har sett flere klær jeg har veldig lyst på fra Odd Molly, men også flere ting som ikke er meg i det hele tatt. Dessverre er klærne for dyre for min lommebok nå rett før jul ...*sukker*

Gammel 22-11-06, 21:16   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Dere som sier dere ikke liker Odd Molly; liker dere ALT tøyet fra andre designere/merker??

Jeg må jo innrømme at jeg ikke vet om det finnes noe Odd Molly jeg liker. Jeg har bare sett linker herfra med de aktuelle kolleksjonene.Der likte jeg ingen ting.

Jeg liker selvsagt ikke alt tøyet fra andre designere heller, men enkelte skiller seg ut med flere ting jeg liker.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 09:54   #3
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg har sett flere klær jeg har veldig lyst på fra Odd Molly, men også flere ting som ikke er meg i det hele tatt. Dessverre er klærne for dyre for min lommebok nå rett før jul ...*sukker*

Jada liker alt annet

Nei.. jeg bare syntes det er helt utrolig at det kunne bli en "Odd Molly-bevegelse" her inne. Syntes ikke klærne står i stil i prisen. Smaken er som baken. Kan man starte en Odd Molly-tråd i positv forstand må man tåle å lese en negativ også. Uten å legge ALTFOR mye i det forøvrig

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 13:14   #4
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jada liker alt annet

Nei.. jeg bare syntes det er helt utrolig at det kunne bli en "Odd Molly-bevegelse" her inne. Syntes ikke klærne står i stil i prisen. Smaken er som baken. Kan man starte en Odd Molly-tråd i positv forstand må man tåle å lese en negativ også. Uten å legge ALTFOR mye i det forøvrig

Dette er jo et forum med ganske høg gjennomsnittsalder og så vidt eg har fått med meg høg gjennomsnittsutdanning. Det gjer nok at mange av brukerane har økonomi til å kjøpe OM-klær og bli påvirka av kvarandre. Dermed vart det en OM-bevegelse som kanskje ikkje hadde oppstått på NM der en heller kanskje hadde en Buffalobevegelse for nokre år sidan

Gammel 23-11-06, 13:41   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke helt min stil nei. Uavhengig av pris.

(Jeg liker forresten heller ikke crocs, og har nå også fått støtte fra min svigermor fotterapeuten, som absolutt ikke går god for disse "helseskoene").

Gammel 23-11-06, 13:57   #6
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Dette er jo et forum med ganske høg gjennomsnittsalder og så vidt eg har fått med meg høg gjennomsnittsutdanning. Det gjer nok at mange av brukerane har økonomi til å kjøpe OM-klær og bli påvirka av kvarandre. Dermed vart det en OM-bevegelse som kanskje ikkje hadde oppstått på NM der en heller kanskje hadde en Buffalobevegelse for nokre år sidan

Høres riktig ut dette.. hehe. Føler meg som den snørrvalpen her (og liker det ).

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:07   #7
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Noe er fint, noe er ikke min stil.
Men jeg har ikke noe OM selv da,
om jeg kommer til å kjøpe det vet jeg ikke, har ingen umiddelbare planer i allefall

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.