|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Lager du middag hver dag?Jeg lager oftest middag i ukene. Er ingen stor kokk, men fikser det mest grunnleggende. Skal vi ha god gammeldags søndagsmiddag, eller mer eksotiske ting som fredags- eller lørdagskos, er det mannen som står for det. Der er han kjempeflink og mye mer oppfinnsom enn meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Lager du middag hver dag?En skulle jo tro at jeg slapp unna den biten oftere enn jeg gjør siden mannen min er kokk, men den gang ei.
![]() |
![]() |
#3 |
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Lager du middag hver dag?Vi skal i utgangspunktet dele, men det blir stort sett meg gitt..
![]() |
#4 |
Unik
|
![]() Sv: Lager du middag hver dag?Er nok eg som lager maten her i huset stort sett. Som Fibi har eg ein kokkemann, men det er ingen fordel sånn i kvardagen akkurat.
![]() |
#5 |
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lager du middag hver dag?Jeg bestemmer menyen, handler inn og passer ungene mens han lager maten de aller fleste dagene. Noen dager bytter vi slik at han passer ungene mens jeg kokkelerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lager du middag hver dag?I hovedsak er det jeg som lager middagene her i huset. Delevis fordi jeg er glad i å lage mat, men også fordi jeg er flinkest
![]() |
#7 |
nygift
|
![]() Sv: Lager du middag hver dag?Hvis det skal bli spiselig eller ikke kjøpe mat er det meg, med hjelp fra Knoll og Tott, men når det kommer til sjokoladekake, er det mannen som disker opp
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lager du middag hver dag?Middag hver dag og det er det mannen som lager. Unntaksvis er det jeg som lager mat, selv i helgene. Han kommer hjem før meg og da er det naturlig at han lager mat. Og han er mye bedre enn meg på det området. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Lager du middag hver dag?Siden jeg lever alene er det jeg som lager middag, men noen ganger flesker Plutte til og lager middag til mamma. Blir like imponert hver gang jeg. |
![]() |
![]() |
#11 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lager du middag hver dag?Jeg lager middag så godt som hver dag.
![]() |
#12 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Lager du middag hver dag?Vi deler på det. Men når jeg er i god form blir det oftest meg, som nå. Men når jeg var svært dårlig ble det oftest mannen.
![]() |
#13 |
Pauset
|
![]() Sv: Lager du middag hver dag?Sliter med å få laget middag siden skolen startet. Idag kom jeg hjem kl. 17 og så var det rett på fotballkamp med veslemor. Var hjemme igjen kl. 1930, fordi vi måtte handle noe småtteri. Jeg syns det er vanskelig å få laget middager slik ståa er pr. idag. Men jeg er ikke glad i brødmat så for meg er det problematisk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
flisespikker
|
![]() Sv: Lager du middag hver dag?
Lage mat kvelden før og varme opp, kanskje?
![]() |
#16 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Lager du middag hver dag?Jeg kommer hjem en time før mannen min, og dermed må jeg lage middag om vi skal ha middag. Fra kl 17 er det treninger, møter osv. og mat nytter ikke. Mannen lager mat på lørdag.
![]() |
#17 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lager du middag hver dag?Jepp, hver dag, bare meg og av og til min kjøkkenassistent på 3 år som er veldig flink til å knekke egg.
![]() |
#18 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Lager du middag hver dag?Nja, vi skal bytte på, men oftest blir det mannen. Sauser derimot, må jeg lage, han synes ikke han er så flink til det. Men jeg har lært han, og han blir stadig flinkere.
![]() |
#20 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lager du middag hver dag?Jeg lager middag, og jeg syns det er greit fordi jeg stort sett liker å lage mat. Til gjengjeld kommer jeg til dekt frokostbord hver morgen, også i helgene. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|