|
![]() |
#1 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Grønnsaksnekt fra 1-åringKjøttkaker er supre å "lure" inn grønnsaker i, jeg pleier å ha purre og gulrot i mine, og de går ned på høykant hos en semikresen treåring. Ellers er det supert å lage supper som du moser helt. Kylling kokt med bujong, gulrot, løk, eple og pastinakk - og most med stavmikser er super ettårsmat.
![]() |
#2 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Grønnsaksnekt fra 1-åring
Er det ikke mye salt i buljong? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grønnsaksnekt fra 1-åringJeg beholdt ml, men ga bare så mye pulver at han godtok smaken. Var ned i 1/4 del av mengden til slutt. Prinsippet er at magen skal vende seg av med mat, og ikke føle seg sulten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Grønnsaksnekt fra 1-åringHelios har buljong uten salt, eller du bruker 1/2 ts til en halv liter vann, da er ikke saltmengden så avskrekkende.
![]() |
#5 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grønnsaksnekt fra 1-åringJenta vår er også en kjøttelsker og lar grønnsakene være igjen.
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Grønnsaksnekt fra 1-åringDressing er også poppis. Og dip. Men det må legges FOR SEG på fatet. IKKE blandes. :fy:
![]() |
#7 |
nygift
|
![]() Sv: Grønnsaksnekt fra 1-åringHer kutter jeg opp gulrot, agurk, kålrabi og litt frukt i små biter, og når vi voksne spiste det spiste de også.
![]() |
#8 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grønnsaksnekt fra 1-åring
Slik var det her også til jul da jenta tok seg oppskåret melon (som jeg måtte sette frem blandt alt kakestyret), istedetfor kaker og kjeks
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|