|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Maximum tillatt tid med pressveer(rier)?Jeg vet ikke hvilken grense de opererer med, men med førstemann presset jeg i en time og 20 minutter tror jeg det var. Da klippet de til slutt. De overvåket babyen hele tiden, og visste at hun hadde det bra, det spilte sikkert inn. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Unik
|
Sv: Maximum tillatt tid med pressveer(rier)?Kan legge til at dei ikkje hadde noko overvåking på gutten, utenom dei forbaskade greien rundt magen. Ikkje noko elektroder på han. Det heile endte med klipping, vakuum og ørtem leger. Gutten satt fast, han hadde aldri kommen ut på eiga hand.
Nobody is perfect. My name is Nobody. Sist redigert av Hjertensfryd : 17-09-08 kl 16:48. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Live and let live
|
Sv: Maximum tillatt tid med pressveer(rier)?
Ja, de klippet meg første gangen. Andre gangen modererte hun seg fra at jeg nok ikke ville revne, til at hun skulle passe på så jeg ikke revnet så mye når han kom ned til åpningen ...
|
![]() |
| Emneord |
| pressrier, trykketrang |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|