Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken farge skal jeg velge på sofaen ?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-06, 14:28   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken farge skal jeg velge på sofaen ?

Hva med latte-farget sofa da?
Tror kanskje det kan bli veldig mørkt om du skal ha brunt eller sort med såpass mange mørke møbler fra før :elskerlysehjem:
Enklere å komme med forslag dersom du har bilde.

Gammel 23-11-06, 14:46   #2
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hva med latte-farget sofa da?
Tror kanskje det kan bli veldig mørkt om du skal ha brunt eller sort med såpass mange mørke møbler fra før :elskerlysehjem:
Enklere å komme med forslag dersom du har bilde.

Jeg har ikke bilde, så salongen på et møbellager i Egersund som vi kjøper møbler fra og de var såpass nye at de var ikke i katalogen vi har derfra.
Men kanskje jeg kunne ha valgt de 3 seter reclinersofaene i 2 farget brun, (likte de veldig godt) og tatt en lys salong som 3+2 seter, bedre at det blir helt forskjellig, enn flere forskjellige brunfarger kanskje. der reclinersalongene skal stå blir foran tven, og der blir det ikke mye møbler.
Har en lys salong i mikrofiber i butikken som er veldig god å sitte i, kanskje jeg skal se litt mere på den.

Gammel 23-11-06, 15:09   #3
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

hva med en varm rød?
Jeg synes alltid det er så koselig når jeg kommer til folk med en rød sofa!!

Vi har selv offwhite /beige .

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.