Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Lovlige" fordommer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-08, 22:20   #1
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Lovlige" fordommer

Ulvefar, jeg var ikke irånisk altså, jeg mente det! Jeg er helt enig, det er sånn jeg også er skrudd sammen! Jeg generaliserer egentlig over en lav sko. Jeg er ikke stolt av det, men man får nå i det minste en og annen underholdende overraskelse i blant.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 23:05   #2
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ulvefar, jeg var ikke irånisk altså, jeg mente det! Jeg er helt enig, det er sånn jeg også er skrudd sammen! Jeg generaliserer egentlig over en lav sko. Jeg er ikke stolt av det, men man får nå i det minste en og annen underholdende overraskelse i blant.

Aha. :Oppdaterer forståelse:
Jeg prøvde egentlig å si at jeg mente at det å å bruke "statistikk" ikke var det samme som det jeg mener med å bare generalisere, netttopp sålenge man hadde et øye for hvor gode markører man brukte. Jeg blir for eksempel ikke så veldig overrasket om en røyker ikke dør av lungekreft eller jeg møter en Peruvianer som har høyere utdannelse enn meg selv. For selv om begge deler er statistiske sammenhenger er de ganske svake og med stor variasjon. Men jeg blir overrasket om en Hummer-eier er aktivt medlem i Fremtiden i Våre Hender eller en som sier h*n stemmer Høyre er for økt statlig eierskap i bedriftene.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 12:58   #3
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Tror ikke Oslofolk at de generelt er bedre enn andre folk? Det virker iallefall sånn, iallefall når de innvaderer øst/sørlandskysten på sommeren.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 13:01   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Tror ikke Oslofolk at de generelt er bedre enn andre folk? Det virker iallefall sånn, iallefall når de innvaderer øst/sørlandskysten på sommeren.

Men det er jo fordi vi er det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 13:03   #5
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Men det er jo fordi vi er det.

Neppe..

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 13:05   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Neppe..

Jeg var ironisk. Kanskje.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.