Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Service i Sverige ...

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-08, 09:15   #1
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Service i Sverige ...

Hvilket verksted er kjekt å bruke for oss som bor nært Svinesund?

Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 16:20   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Vi kjøpte Volvo (i Sverige) for å kunne ta servicene der. En verden til forskjell i både pris og servicenivå ! Vi pleier å kjøre til Årjang, de har fått bowling, gokart og billige leiebiler til Töckfors mens man venter.

De få gange hvor vi har måttet bruke Bilia har vært pyton og grisedyr.

Gammel 22-09-08, 19:07   #3
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

De få gange hvor vi har måttet bruke Bilia har vært pyton og grisedyr.

Har hørt stygge ting om Bilia før faktisk. Hm.
Skal sjekke hvem som tar Subaru i grensetraktene ved Østlandet. har hittil brukt Snap Drive ved Sæter i Oslo og er superfornøyd med servicen der, men hvis søta bror gjør det betraktelig billigere prøver jeg dem istedet.

Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 16:25   #4
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bada-Bing, her.

Hvilket verksted er kjekt å bruke for oss som bor nært Svinesund?

Ja, det lurer jeg også på.

Er det noen som kan anbefale et verksted som utfører service på VW. Touranen min skriker etter service, men her hjemme er det pinlig dyrt, så jeg skal sette panseret med stø kurs mot Sverige for service. Men må bare vite hvor jeg skal henvende meg først.

Anyone?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 17:11   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Er det noen som kan anbefale et verksted som utfører service på VW. Touranen min skriker etter service, men her hjemme er det pinlig dyrt, så jeg skal sette panseret med stø kurs mot Sverige for service. Men må bare vite hvor jeg skal henvende meg først.

Anyone?

Her er det bare å søke i vei.

Jeg tar mine servicer i Sverige, har Mitsubishi. Sparer mye på det. Vi har sommersted 15 minutter fra merkeverkstedet, noe som gjør det uhyre enkelt og praktisk.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 21:07   #6
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Vi har også gjort det med vår Volvo V70. Det vi sparte finansierte hele resten av ferien, inkludert reisen fra Vestlandet til Göteborg.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 13:06   #7
Lykkelig77
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Hadeland
Lykkelig77 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja, det lønner seg. Har hatt service på min gamle Seat i Sverige og vi sparte flere tusen kr.

Gammel 03-07-09, 01:34   #8
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Anyone?

Hvor bor du? Bor du på østlandet, eller skal over grensa den veien, kan disse være aktuelle: http://www.olofericson.se

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 08:39   #9
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Hvor bor du? Bor du på østlandet, eller skal over grensa den veien, kan disse være aktuelle: http://www.olofericson.se

Tackar. Bor i Østfold.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 01:18   #10
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er en god del å spare ja. Hadde min Audi på service i Arvika for et par måneder siden (over Charlottenberg). Broren min har hatt sin Volvo på service der et par-tre ganger.....

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.