|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge er det akseptabelt å bruke samme tøy?Jeg bryr jeg minimalt om hva andre gjør, men jeg orker ikke ta et plagg som har vært i kontakt med armhulene på meg to ganger. Selv om jeg ikke svetter merkbart. Jeg fikser det bare ikke. Så jeg bruker en del tynne t-skjorter eller bomullsgensre, ofte under andre plagg. Da slipper jeg å vaske det ytterste i ett sett. Jeg har noen fine genser som er penest uten noe under, men jeg bruker den ikke så ofte, for de blir jo slitt av all vaskingen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glad
|
Sv: Hvor lenge er det akseptabelt å bruke samme tøy?
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Sv: Hvor lenge er det akseptabelt å bruke samme tøy?Det året jeg var så blakk hadde jeg ei bukse. Jeg brukte den hver dag og satt i trusa mens den ble vasket og tørketromlet i helgene. Egentlig helt utrolig å tenke på i dag. Ja, ja. Jeg overlevde, men det var vel på håret. Jeg håper i det minste jeg har blitt et bedre menneske av det i dag - noe må jeg jo få igjen for det.
Vi vasker ganske mye. Spesielt eldste jenta er blitt ram på å skifte klær i tide (og utide! Helst det siste) og de havner på gulvet, og da er det egentlig bare å vaske dem. Jeg har prøvd litt diverse systemer, men jeg får ikke til å ha noe "brukt, men ikke skittent"-system på klær.
Hvorfor ikke på rad?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|