Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Regelverk - uønskede bilder på nettsider?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-08, 18:48   #17
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regelverk - uønskede bilder på nettsider?

Jeg hadde blitt drittsur for at han legger ut bilder av barnet.

Hvis din venninne ikke når fram med trusler, hva med å gi han facts om hva kvinner på nettsjekkesteder ser etter (jeg er en av dem ).

Fra min synsvinkel er menn som bruker barna for å tiltrekke seg kvinner dårlige "objekter" dersom ikke har bedre "salgsargumenter". De gode fedrene legger ikke bilder av barna sine, de ønsker å beskytte sine barns identitet.
Jeg hadde ikke giddet kontakte en som legger ut bilder av barna sine, jeg er ikke interessert i å bli "stemor" før jeg har møtt han.
Han prøver antakelig å selge seg som en barnevennlig kar og god far, men så skjønner han ikke at han bommer totalt og viser seg som det motsatte ved å legge ut bilde av barna.

Fortell han dette, og håp at han tar hintet fra ei som "er der ute på markedet". (og send gjerne prikk og fortell flere detaljer om han, så jeg ikke i vanvare går på date med han ).

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.