Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Sofa - skinn eller stoff

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Har du skinnsofa eller stoff sofa?
Skinn 91 41,94%
Stoff 125 57,60%
Har ikke sofa 1 0,46%
Deltakere: 217. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-06, 20:38   #1
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sofa - skinn eller stoff

Skinnsofa. Er veldig glad for det med tanke på alt klisset som har havnet i den i løpet av den tiden vi har hatt barn.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 22:20   #2
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har skinnsofa. Hadde tidligere stoffsofa.

Gammel 24-11-06, 23:00   #3
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Vi har nå microfibersofa, som er OK, men et ork med hensyn til kattehår. Siden den likevel er enormt ulekker og skal ut snart, vasker jeg den av med Ajax.

Hos Bolia har vi bestillt Nizza hjørnesofa i rødt Nubia skinn. Den skulle være behagelig å sitte i, og likevel nem å holde ren.

Jeg gleder meg !

Gammel 24-11-06, 23:17   #4
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Vi har nå microfibersofa, som er OK, men et ork med hensyn til kattehår. Siden den likevel er enormt ulekker og skal ut snart, vasker jeg den av med Ajax.

Hos Bolia har vi bestillt Nizza hjørnesofa i rødt Nubia skinn. Den skulle være behagelig å sitte i, og likevel nem å holde ren.

Jeg gleder meg !

Der var det mye fint

Gammel 22-10-07, 16:17   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg gleder meg !

Den ble det på oss også. Mørk brun. Veldig fornøyd med den.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:20.