Sv: Hvor "privat" er du på FP?
Opprinnelig lagt inn av Irma, her.
Jeg synes også at det er en fordel å informere om at man kommer med fiktive eksempler/historier, slik at medforumistene er klar over det.
Ja, noe var fiktivt. Jeg informerte jo ganske tidlig, synes jeg da. Men ikke tidlig nok for deg og Liven... (Skulle vært mer presis i HI, diskusjonen tok liksom en litt "feil" vending med en gang..)
Opprinnelig lagt inn av Liven, her.
Og forsøker å ro seg i havn?
Mener du som at -nå har rine utlevert alt om arbeidsplassen sin og prøver desperat å redde stumpene ved å late som om alt var fiktivt? :knegg:
Nope! (Ville det ikke vært enklere å slette HI da?) Selv om jeg slettet de punktene som kanskje kunne ha avslørt noe temmelig raskt) Tror nok de færreste her inne vet hvem jeg er. Og finner noen det ut,er det heller ingen krise. Tror uansett ikke det blir dette innlegget om kommer til å avsløre det.
Noen ting (det meste ) om meg sant, en del litt redigert, noe ren bløff. Hvem skulle tro! Sånn i ettertid, når jeg ser at jeg faktisk tilbringer en del tid her inne, skulle jeg kanskje ønske jeg hadde vært anonym med f.eks bosted. Men gjort er gjort, og spist er spist!
|