Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stemmer du FrP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet
Nei, absolutt ikke! 155 86,59%
Ja, selvfølgelig! 24 13,41%
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-06, 00:09   #1
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Håper for din de at du sier dette på tull, men du klarer ikke å få fram at det er tull...
Derfor er den veeeeeldig drøy.

Ut fra den kommentaren vil jeg si at du kun godtar dine venner og slektninger som er enige med deg - de som har helt andre meninger enn deg godtar du ikke og er flau over. Har jeg rett?

Jeg er oppvokst i et Ap-hjem, og synes det er både artig og spennende å diskutere politikk med andre. Sjefen min er aktiv SV'er - likevel fikk jeg jobben (han avgjorde det). Gud bedre jeg synes han har hårreisende meninger og forslag (som alle andre SV'ere), men jeg synes da han er en flott sjef og grei mann likevel.

:dån:

Skrev jeg noenplass at jeg hadde fordømt min bror om han hadde vært FRPer?
Nei!

Vi hadde sannsynligvis hatt svært lite felles men jeg hadde da elsket ham fordet.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 09:25   #2
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Om jeg kunne valgt hvilket parti lillebror skulle representert på Stortinget, hadde jeg nok ikke valgt FrP. Og jeg innrømmer at jeg regner med at folk fordømmer han (og kanskje til og med meg?) idet jeg sier hvilket parti han representerer.

Men som sagt, jeg er veldig stolt av hans engasjement og hvordan han hele tiden har stått på for sine meninger, særlig fordi jeg har sett ham vokse opp (han er 7 år yngre enn meg), jeg har sett utviklingen hans og vet hvor godhjertet han er.

Og uansett, når noen snakker nedsettende om ens familie (hvilket du indirekte gjorde), velter beskyttelsestrangen iallefall over meg!

Men takk for at du unnskyldte deg, LenaM.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:41.