Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

zol: Ang. bruk av uttrykksikoner

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-08, 19:04   #1
Corona
Superaktiv

Corona sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Corona er litt kulCorona er litt kulCorona er litt kul
Standard

Sv: zol: Ang. bruk av uttrykksikoner

Dette har jeg faktisk aldri tenkt over en gang. Alltid satt smiley etter punktum.

Corona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 19:07   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bocca, her.

Dette har jeg faktisk aldri tenkt over en gang. Alltid satt smiley etter punktum.

Dersom jeg skal være vanskelig ser det her ut som du rister litt på hodet over deg selv som alltid har satt smiley etter punktum. Vanskelig er jeg imidlertid ikke, jeg forstår som regel hva folk prøver å si med smilyene sine uansett hvor de setter dem. Selv om jeg ville satt dem andre steder .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 19:10   #3
Corona
Superaktiv

Corona sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Dersom jeg skal være vanskelig ser det her ut som du rister litt på hodet over deg selv som alltid har satt smiley etter punktum. Vanskelig er jeg imidlertid ikke, jeg forstår som regel hva folk prøver å si med smilyene sine uansett hvor de setter dem. Selv om jeg ville satt dem andre steder .

Som sagt, ikke tenkt over det, men når du sier det så..

Enn hvis jeg hadde posta sånn da:

Dette har jeg faktisk aldri tenkt over en gang.
Alltid satt smiley etter punktum.

Gammel 04-10-08, 19:13   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bocca, her.

Enn hvis jeg hadde posta sånn da:

Dette har jeg faktisk aldri tenkt over en gang.
Alltid satt smiley etter punktum.

Da hadde jeg hengt meg så mye opp i at du tydeligvis ikke klarte bestemme deg for om du ville ha avsnitt eller ikke, at jeg ikke hadde brydd meg om smilyene .

Gammel 04-10-08, 19:36   #5
Corona
Superaktiv

Corona sin avatar

Standard

Da hadde jeg hengt meg så mye opp i at du tydeligvis ikke klarte bestemme deg for om du ville ha avsnitt eller ikke, at jeg ikke hadde brydd meg om smilyene .

Gammel 04-10-08, 19:14   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dersom jeg skal være vanskelig ser det her ut som du rister litt på hodet over deg selv som alltid har satt smiley etter punktum.

Men hva synes du det ser ut som om den siste smileyen hennes står til? Ser det ut som om den står helt for seg selv, synes du?

Gammel 04-10-08, 19:22   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men hva synes du det ser ut som om den siste smileyen hennes står til? Ser det ut som om den står helt for seg selv, synes du?

Den peker vel tilbake på hele avsnittet, ikke bare den siste setningen, tror jeg.

Jeg er forøvrig også svoren tilhenger av at er ertende, i stedet for å bety "enig" eller "du og jeg".

Gammel 04-10-08, 19:28   #8
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har jeg ikke lest hele tråden ordentlig, men jeg synes faktisk at det er greit å bruke smileyen som tegnsetting noen ganger
(nemlig punktum)

Gammel 04-10-08, 19:39   #9
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den peker vel tilbake på hele avsnittet, ikke bare den siste setningen, tror jeg.

den peker tilbake, mens den første peker fremover? :prøver å skjønne hvordan zol tenker:

Jeg er forøvrig også svoren tilhenger av at er ertende, i stedet for å bety "enig" eller "du og jeg".

Nå fikk jeg assosiasjoner til noe jeg skrev om sofaer og brødristere i går.

Gammel 04-10-08, 21:12   #10
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

den peker tilbake, mens den første peker fremover? :prøver å skjønne hvordan zol tenker:

Den står alene. Derfor blir den som en egen setning . Om du kommer frem til hvordan jeg tenker så tror jeg forøvrig mannen min ville blitt glad for et lite sammendrag.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.