|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
nygift
|
Sv: Skikk og bruk på fly?
Hadde det vært noen bak meg som var store eller hadde baby på fanget, hadde jeg byttet plass med mannen og jeg flyttet setet mitt opp når damen nektet meg, så ikke si at noen har samme holdning som meg før du har spurt med om mine holdninger. Men hun bak meg hadde det ikke trangt i det hele tatt, så det er forskjell på ting da vet du.
|
|
|
|
#5 |
|
ekstremt trøtt
|
Jeg siktet til utsagnet ditt om at det var regelen og at en var egoistisk om ikke den foran fikk legge ned sete.
|
|
|
#6 |
|
nygift
|
Ja og i samme innelegg skrev jeg at jeg aldri legger setet helt bakover, man kan ikke bare tenke på seg selv npr man er sammen med mange og det gjelder begge veier, ikke bare en.
|
|
|
|
#7 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skikk og bruk på fly?Jeg ser alltid bak meg før jeg legger ned stolryggen, er den bak meg |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skikk og bruk på fly?Jeg har reist nok med små til å vite at det å bli tatt hensyn til er så utrolig hyggelig! Sist jeg dro hjalp jeg en mor med bagasje ut av flyet. Hun var SÅ takknemlig, og jeg satser på god karma
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Skikk og bruk på fly?Men altså, aviser?? De har ikke det lenger, innenlands, har de? I dag så jeg vitterlig etter, men nei.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|