|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Wow!!!
|
|
|
#2 |
|
***al-logisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?
Jeg liker i alle fall å tro at jeg kan, selv om det begynner å bli et par år siden jeg syslet med antikkens filosofi. Må bare få lire litt av meg i ny og ne.
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Midt-norge
![]() |
Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Mitt nick er tatt fra ei ungpikebok serie som jeg leste da jeg var i tenårene. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Gjett!
- 06 og 07 - Sist redigert av jolie : 28-11-06 kl 16:31. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Nicket mitt er fra en av personene i Sagaen om isfolket. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Jeg er en av de mindre oppfinnsomme, laget en verson av navnet mitt når jeg registrerte meg på NM. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Jeg har brukt nicket mitt siden jeg skulle registrere meg på SM. Jeg var da i uke 10, og hadde nettopp oppdaget at jeg var gravid for andre gang. (Måtte til gyn.spesialist for å finne ut hvor langt jeg hadde kommet - jeg hadde ikke peiling). FarOutFishing er man er når man klarer å gå gravid så lenge uten å ha den ringeste mistanke. Dessuten er jeg et notorisk surrehode. |
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Nicket mitt er maskingenerert - det var brukernavnet i en e-postadresse jeg fikk da jeg jobbet litt på NTNU. Ergo ligger det ikke så altfor langt unna mitt egentlige navn, kan du si.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|