Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Mamma Mia - hva synes du?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-08, 11:37   #1
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mamma Mia - hva synes du?

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg vil bare legge til at jeg også syntes historien var tynn, og det engasjerte meg ikke i så måte. Det var bare helt grei underholdning som fikk meg til å slappe av. Mest på grunn av flott landskap, nydelige farger og fin musikk. Noen av sangerne var pinlig dårlige (eks Pierce Brosnan).

Jeg er veldig glad i Brosnan, men det var tydelig at han var en smule ukomfortabel med den type rolle. Fnis.

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av Lykken : 11-10-08 kl 11:46.
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 11:40   #2
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg er veldig glad i Brosnan, men det var tydelig at han var en smule ukomfertabel med den type rolle. Fnis.

Jeg fikk latterkrampe da han begynte å synge......

Gammel 11-10-08, 11:48   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Jeg fikk latterkrampe da han begynte å synge......

Han er en god skuespiller og troverdig utenom når han eller Meryl begynte å synge, da begynte jeg også å le. Tror nok ikke han er en musicalstjerne. Men Meryl Streep overrasket, det må jeg si.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 19:43   #4
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Likte den godt,jeg.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 19:55   #5
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker den!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:22.