Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Må jeg virkelig begynne å kle meg annerledes?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-08, 22:29   #11
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Må jeg virkelig begynne å kle meg annerledes?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nei, nei, for all del. For meg må du gå med hva du vil, men jeg oppfattet hovedinnlegget ditt som om du synes det var plagsomt å være tynn, men ha litt mage, og bli tatt for å være gravid.

Men hva er da problemet?

Jeg er rolig jeg.

Problemet er i grunn at folk får seg til å spørre. Antar det er fordi jeg går i slike topper.
Tror ikke noen hadde spurt en kraftig person med lik topp om det samme?
Det er liksom så forbanna enkelt å bare plumpe ut med det til de som har for lite, og det irriterer meg.

Egentlig er jeg vel bare ute etter noe som kan stoppe praten, for praten går. Ei fra en annen avdeling ringte til en nær kollega av meg for å spørre hun også. Jeg syns det er direkte ufint!

Dersom innlegget mitt ble oppfattet som at jeg var usikker på meg selv og min klesstil, så beklager jeg det.
Da jeg skrev: Må jeg virkelig begynne å kle meg anderledes? så var ikke det alvor for å si det sånn.
Selv om jeg ikke har noen komplekser som jeg skrev over her, så syns jeg ikke det er gøy å få samme sprøsmålet x antall ganger.
Antar du ikke hadde likt det heller? Uavhengig av hva du kler deg i?

Man kan le av det første og andre gangen ...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.