|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Jeg åpner uten skrupler andres baderomsskap for å finne dopapir, eller hvis det er krise, et bind. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?
Medisiner og denslags remedier står vel gjerne i badeskap, og jeg kan forsåvidt forstå at mange ikke nødvendigvis ønsker at alle skal få oversikt over hvilke helseplager man har, om man har graviditetstester liggende klar til bruk eller om man bruker kondomer med jordbærsmak. Det er en grunn til at mange apotek har oppslag om at helse er en privatsak, så vennligst hold deg litt tilbake slik at personen foran kan få snakke med apotekeren i fred. Jeg synes ikke kjøkkenskapsammenligningen er helt god - og de færreste går vel også inn på kjøkkenet og henter seg en kaffekopp helt på eget initiativ med mindre det er hos noen de kjenner temmelig godt? Hvis man spør venninnen man er hos om man kan få et bind, og hun sier "de ligger i skapet under badet, bare forsyn deg," så er det jo noe annet enn om man roter rundt i alle tilgjengelige skap uten å spørre først.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|