Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Blir du skremt av sterkt vind?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-06, 22:24   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir du skremt av sterkt vind?

Vi har faktisk hatt en del vind her nå. Ikke som i Bodø, men kraftig til å være her.

Jeg var ute og gikk en tur i sted. All kommunal gatebelysning var mørklagt nå. Kvister lå strødd ut i veien. Mye plast og drit også. En flaggstang hadde knekt utenfor en bilforretning her. Sånn er det når det kommer litt "bris" her Har ikke hørt om noen trær som har knelt enda.....

Jessica er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 22:38   #2
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Vi har faktisk hatt en del vind her nå. Ikke som i Bodø, men kraftig til å være her.

Jeg var ute og gikk en tur i sted. All kommunal gatebelysning var mørklagt nå. Kvister lå strødd ut i veien. Mye plast og drit også. En flaggstang hadde knekt utenfor en bilforretning her. Sånn er det når det kommer litt "bris" her Har ikke hørt om noen trær som har knelt enda.....

Naturen rundt deg er jo ikke vant til bris, den kollapser.
Regnet det sand?

Gammel 27-11-06, 11:52   #3
Betsy
Aktiv

Betsy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Betsy er litt kul
Standard

Ja, jeg blir skremt av sterk vind!
Jeg vokste opp på østlandet og der var det da aldri sterk vind? Flyttet som voksen til midtnorge, og bor nå veldig utsatt til. Når det blåser her, så får ikke jeg sovet spesiellt godt!
(Og folk her snakker om nyttårsorkanen, og når husene sto da, så er det jo ingen grunn til at mitt hus skal ramle sammen av en liten storm!)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:51.