|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?Hehehe.
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?
Hos mannen min har det tatt det videre: "Rasjonalisering av systemtporteføljen" er det hotte om dagen
![]() |
#3 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?Mannens sjef synes for tiden det er viktig å eksponere folk i nye områder. Han gjør dessuten avrop på nye ressurser, for å muliggjør eksponeringen.
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
Og avrop?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?Min mann har et innspill. I hans jobb skal de hver uke gå gjennom serviceprossessen. (tror han er lei å høre det ordet.... Sist redigert av Pelikan : 17-10-08 kl 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?Jeg skjønner heller ikke helt hva som er galt med ordet "synergi", så lenge man bruker det presist og riktig. Det er jo en fin ting.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|