|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Blir dette for mye?Neste helg fyller poden 1 år, og det blir selvsagt feiring hele helgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Blir dette for mye?Vanskelig å si, men om det blir for mye kan du jo fryse det som blir til overs? Både krydderake, muffins og sjokoladekake kan fryses. (Jeg har i alle fall gjort det, og det har gått bra.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir dette for mye?Tror kanskje du vil få rester etter kakene lørdag, så kanskje du kan droppe en eller to? Min erfaring er at det aldri blir spist opp så mye som jeg lager. Ellers er det jo en god ide å fryse ned det som blir igjen.
![]() |
#4 |
Flink jente
![]() Sv: Blir dette for mye?
Tenkte på det, men jeg tenkte å lage dem på forhånd (imorgen), og da kan jeg vel ikke fryse ned restene igjen? Evt kan jeg jo prøve å få laget alle kakene neste helg, men tenkte at hvis jeg kunne komme unna med å bare lage 2 kaker neste helg så hadde det vært veldig greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flink jente
Sant det |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Joda, men hvis du regner med kakestykker til overs fra to kaker fra lørdag, og i tillegg pølser på søndag, så hadde jeg droppet en eller to av det du skulle lage til søndagen. Du står da fortsatt igjen med flere valg.
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Blir dette for mye?Jeg hadde aldri giddet å lage så mye kaker i den siste bursdagen. :ærlig: Jeg synes det holder med pølsene, en kake og muffins/ gelé. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|