Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Blir du skremt av sterkt vind?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-06, 02:08   #21
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du skremt av sterkt vind?

Tja.... når folk her forteller hvilken skade div. orkaner har gjort og jeg ser filmer fra det, ja, da tenker jeg at det har ikke jeg lyst til å oppleve, men litt ruskevær er helt ok ja.

Gammel 26-11-06, 10:08   #22
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Jeg synes det kan være litt ubehagelig hvis det er skikkelig storm. Men litt rusekevær er bare koselig. Hvis man er inne da vel og merke.

Tøtto er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 10:09   #23
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Elin, vi har heldigvis ikke slik vind her som det kan være i dine områder. Da ville jeg også vært engstelig.

Gammel 26-11-06, 21:24   #24
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har faktisk hatt en del vind her nå. Ikke som i Bodø, men kraftig til å være her.

Jeg var ute og gikk en tur i sted. All kommunal gatebelysning var mørklagt nå. Kvister lå strødd ut i veien. Mye plast og drit også. En flaggstang hadde knekt utenfor en bilforretning her. Sånn er det når det kommer litt "bris" her Har ikke hørt om noen trær som har knelt enda.....

Jessica er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 21:38   #25
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg syns det er herlig med en sterk vind.
Men den pokkers østavinden som det er ofte her, kommer rett på stue og soveroms vinduene våre. Ungene sover heldigvis gjennom det.
I går kveld var han grom vil jeg påstå. Men det har sin sjarm.

Gammel 26-11-06, 21:38   #26
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Vi har faktisk hatt en del vind her nå. Ikke som i Bodø, men kraftig til å være her.

Jeg var ute og gikk en tur i sted. All kommunal gatebelysning var mørklagt nå. Kvister lå strødd ut i veien. Mye plast og drit også. En flaggstang hadde knekt utenfor en bilforretning her. Sånn er det når det kommer litt "bris" her Har ikke hørt om noen trær som har knelt enda.....

Naturen rundt deg er jo ikke vant til bris, den kollapser.
Regnet det sand?

Gammel 27-11-06, 10:52   #27
Betsy
Aktiv

Betsy sin avatar

Betsy er litt kul
Standard

Ja, jeg blir skremt av sterk vind!
Jeg vokste opp på østlandet og der var det da aldri sterk vind? Flyttet som voksen til midtnorge, og bor nå veldig utsatt til. Når det blåser her, så får ikke jeg sovet spesiellt godt!
(Og folk her snakker om nyttårsorkanen, og når husene sto da, så er det jo ingen grunn til at mitt hus skal ramle sammen av en liten storm!)

Gammel 27-11-06, 11:10   #28
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

I dag er det sørvest storm, det regner bøtter sidelengs. Jeg kooooser meg inne, men må en tur ut. Det blir fullt regnhyre.

Jeg visste ikke at det var storm før jeg så på tv.

Gammel 27-11-06, 11:12   #29
Albertine
Passiv

Standard

Jeg savner faktisk været på Finnmarkskysten. Savner at det fyker rundt hushjørnene mens regnet pisker mot vinduene. Her i byen er det lite som minner om skikkelig vær.

Gammel 27-11-06, 11:17   #30
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vurderer faktisk trilletur i dette været. Jeg klarer vel å holde på vognen?

Gammel 27-11-06, 11:18   #31
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det går sikkert bra. Bare pass på at babyen ikke mister pusten.

Gammel 27-11-06, 11:19   #32
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Det går sikkert bra. Bare pass på at babyen ikke mister pusten.

Nei, hun skal sove og ligge langt neddi der. Jeg skal ikke gå før ca kl 14, så det kan jo ha spaknet.

Gammel 27-11-06, 11:20   #33
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei det blir jeg ikke, men den kan jo sette begrensinger på uteaktivitet som jeg ikke alltid er så glad for. Dessuten er det ikke så kjekt med dette regnet som har fulgt med denne gangen ihvertfall.

Mani er ikke aktiv  
Gammel 27-11-06, 11:25   #34
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Ja, Mani. Jeg er spent på om bilen min er vanntett denne gangen, sist det regnet slik ble det en dyr verkstedregning på grunn siden den måtte stå inne og tørke. Mattene ble tatt ut.

Gammel 27-11-06, 11:28   #35
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Og jeg som gruer meg bare for å gå inn og ut av bilen når jeg skal hente i barnehagen.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 27-11-06, 11:31   #36
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter en episode med et digert rognebærtre som bare så vidt bommet på husveggen og soveromsvinduet mitt, må jeg ærlig innrømme at jeg IKKE liker når det blåser som verst!

Gammel 27-11-06, 11:31   #37
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Og jeg som gruer meg bare for å gå inn og ut av bilen når jeg skal hente i barnehagen.

Snipa er tøff.
Men det er jo bare å kle på seg rette klær. Det er jo ikke kaldt ute.

Gammel 27-11-06, 11:39   #38
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Snipa er tøff.
Men det er jo bare å kle på seg rette klær. Det er jo ikke kaldt ute.

Det er helt sant. Men hvor blir det av vintern? Jeg syns det kan komme litt snø snart jeg! :drømmer om hvit jul:

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 27-11-06, 11:42   #39
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Det er helt sant. Men hvor blir det av vintern? Jeg syns det kan komme litt snø snart jeg! :drømmer om hvit jul:

Snøen kommer forhåpentlig til nyttår, slik at vi får fyrt opp raketter.

Gammel 27-11-06, 11:42   #40
Betsy
Aktiv

Betsy sin avatar

Betsy er litt kul
Standard

Men altså: skal man oppholde seg ute, så er vind det værste etter min mening. Det går jo ikke ann å kle vinden ute. Jeg syns det er deilig å være ute når det regner, og kulda kan man også kle bort, men vind... Nei takk!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.