Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvorfor er det så kjedelig å legge seg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-08, 08:22   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det så kjedelig å legge seg?

Jeg har ikke vett til å komme meg i seng til rett tid, men når jeg først er i seng er det deilig. Å stå opp derimot...

Gammel 21-10-08, 08:24   #2
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg elsker å legge meg! Men jeg gjør det likevel ikke så tidlig som jeg burde, for jeg må jo bare ditt og datt og dott før jeg kommer så langt...

Å stå opp er pyton for tida, men det er nok fordi LilleBrun alltid er minst litt syk og har dårlige netter. Så da er morgenen et slit før jeg kommer til bevissthet et par timer etter jeg har stått opp

Gammel 21-10-08, 08:54   #3
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Etter 2 år med Mathias sine søvnproblemer så er det ikke noe kjekt hverken å legge seg eller å stå opp lengre nei. Føler alt har dreid seg om søvn siden vi fikk ham. For å ikke stresse meg opp slik at jeg ikke får sove så må jeg legge meg tidlig (22-22.30). Jeg sovner relativt greit, men våkner ofte etter et par timer og får ikke sove. Så våkner M og gråter og styrer et par timer.

Når jeg jobber kveld jobber jeg til 23, så da får jeg ikke sove når jeg kommer hjem. Jobber jeg dag, begynner jeg kl 07, og må opp kl 06.

Savner å kunne slappe av og sitte litt lengre oppe i helgene uten å føle at jeg må legge meg. Savner å ta god søvn som en selvfølge...

Gammel 21-10-08, 09:28   #4
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har ikke vett til å komme meg i seng til rett tid, men når jeg først er i seng er det deilig. Å stå opp derimot...

Samme her...

Gammel 21-10-08, 09:35   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ordentlig b-menneske, og übertrøtt om morgenen. Jeg kunne gitt armen min for å sove lenger som regel. Jeg har problemer med å komme meg i seng i rimelig tid, men når man først har kommet under dyna med en bok er det veldig deilig.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 22:28   #6
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kommer meg aldri i seng, og hater å stå opp.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 22:33   #7
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Godt å legge seg, slitsomt å stå opp når det er jobb og me må opp kl 0700. Fridager og helg er det godt å stå opp, søv som regel til 0830 tida, ofte lenger.

Gammel 21-10-08, 22:54   #8
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Ser at vi er en del B (C) mennesker her. Jeg kjenner allerede at jeg kvir meg til å stå opp kl.06.30. For det må jeg i jobben som jeg skal begynne i om litt over 1 uke.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 10:04   #9
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Samme her! Det er et ork å forlate stua og tusle opp i andre etasje, men når jeg først legger meg under den nydelige dundyna mi, så er det bare herlig.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.