Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Kyllingsandwich med mangosalsa - deilig klubbmat

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-08, 22:35   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kyllingsandwich med mangosalsa - deilig klubbmat

Det er da vel bare å helle litt av marinaden over i en annen skål før man legger kyllingen oppi da.

Og Dinochef; mulig det, men resturanten hvor jeg spiste dette kalte det sandwich...
Jeg har laget den selv etter hode og smaksløker etterpå.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 22:52   #2
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er da vel bare å helle litt av marinaden over i en annen skål før man legger kyllingen oppi da.

Og Dinochef; mulig det, men resturanten hvor jeg spiste dette kalte det sandwich...

Setter stor pris på at du delte oppskrifta med oss. Skal definitivt prøves. Sausen skal jeg nok også finne en løsning for. Sandwich eller landgang, smaken er den samme.

Gammel 25-10-08, 01:37   #3
Dinochef
Aktiv

Dinochef sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Dinochef er litt kulDinochef er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ja å legge til side litt av marinaden til saus etterpå er nok løsningen.

Her tror jeg restauranten roter litt med navnene/bruker mer kjente navn/uttrykk for å gjøre det lettere å selge.

Landgang er nok er noe utgått, det er få steder som tilbyr det, helst catering.
Det er nok ikke stedsbestemt, egentlig er det en stooor skive med forskjellig pålegg på.

En Sandwich er pr. definisjon to eller flere skiver brød oppå hverandre med pålegg mellom skivene.

en enkel skive med pålegg på heter smørbrød.

en halv skive med pålegg på heter en snitt (flere snitter).

Veg vet at dette ble veldig pirkete, men jeg har tidligere flere ganger fått bestillinger på smørbrød der folk har ment snitter og lignende.

Men oppskriften ser veldig god ut, jeg har en forrett salat som jeg selger veldig masse av som kan minne litt om tilberedningen av kyllingen:

Sweet chilli marinert kylling på mango salat
med basalmico/sweet chili dressing.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.