|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Vaklende
|
Sv: Jeg er en dårlig samfunnsborger ... Don't count on me ...
Jeg synes det er relativt sannsynlig at ca halvparten av foreldrene kan ha utfordringer som gjør det vanskelig å stille opp. Du kan selvsagt få lov til å ergre deg, men det hadde antakelig vært en mye bedre ide å høre om foreldrene har mulighet til å bidra med noe. Det mest effektive er antakelig å henge opp lister i barnehagen med de oppgavene man trenger folk til, og med noen åpne alternativ der de kan foreslå selv. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til enhver tid, ja. Men alltid den samme halvparten? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
saftig
|
Det er jo det som er poenget - det er noen som er i en situasjon som gjør at de har vanskelig for å yte det ekstra. Er man alenemor med liten tid eller har man en kronisk sykdom, ja da blir det selvsagt den samme halvparten hver gang.
|
|
|
#4 |
|
Vaklende
|
Jeg tenkte også at det var realistisk at det var den samme halvparten, ja. De som har belastninger utenom det vanlige har det gjerne i lengre perioder, og det skal lite til å velte lasset. Er du forresten sikker på at de aldri stiller opp? Ikke én kakebaking på 7 år? Eller noe annet? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Veldig viktig poeng dette, for jeg var i den kategorien i mange år. Til tross for at kontaktlærer visst om situasjonen kom det små drypp av irritasjon fra henne. Nei, takke seg til at folk kan feie for egen dør før man velger å dømme andre. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|