|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Argumenter mot neglelakk for småjenter?Poly: Et argument for neglelakk er hvert fall ikke "... alle andre har det". Jeg synes det er viktig å ta egne valg og beslutninger og ikke lene seg på hva andre foreldre velger for sine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Argumenter mot neglelakk for småjenter?Ser ikke problemet med at de får ha det på av og til.
![]() |
#3 |
Fjott
|
![]() Sv: Argumenter mot neglelakk for småjenter?Snuppsi får ha på neglelakk om hun vil det. De gangene det er aktuelt er de få gangene hun ser meg ta det på, og da må selvfølgelig prinsessesnuppsi også få.
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Argumenter mot neglelakk for småjenter?
Tja. Jeg ble sittende og tenke litt på denne. Det er klart at man "må" ikke ha, eller få lov til, alt det de andre har og gjør. Men hvis "alle" de andre har det, synes jeg i alle fall man som forelder bør komme med et bedre motargument enn "fordi jeg sier det". (Jeg mener ikke at du sa det, altså.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|