|
|||||||
| Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Men hva med vanlig høflighet, at man sier hei til nykommere uansett om man kjenner dem fra før eller ei?
Førsteinntrykket betyr ganske mye, og jeg synes absolutt at alle bør føle et ansvar for å ønske hverandre velkommen inn eller velkommen etter. Hvordan skal ellers forumet utvikle seg sundt, hvis man allerede fra starten gir inntrykk av at man helst "holder seg med" dem en kjenner godt fra før? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ekvilist
|
Jeg tror det er ytterst naturlig å gi folk man kjenner mer oppmerksomhet, enn folk man ikke kjenner. Synes ikke det er dumt eller rart i det hele tatt egentlig. Jeg har ikke hatt kapasitet til å hilse på alle nykomlinger, men ser det som naturlig å hilse på folk jeg kjenner godt fra før. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Det er jeg enig med deg i, men det er stor forskjell på å vise mer oppmerksomhet og vise vanlig høflighet. Spesielt på et så lite forum bør man kunne si hei til dem som presenterer seg uavhengig om man kjenner dem fra før eller ikke! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ekvilist
|
Jeg har ikke hatt tid til å hilse på 150-200 stk på en uke. Jeg har tatt meg tid til å hilse på folk jeg kjenner fra før. Det er godt mulig jeg er uhøflig, men det er prioriteringen jeg har gjort. Dette er et splitter nytt forum med masse aktivitet, og ørti nye medlemmer hver dag. Etterhvert som tiden går og færre nykomlinger kommer til vil jeg tro at dette endrer seg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Live and let live
|
Jeg tenker som så at de som presenterer seg gjør det for å si hei og la de som er her vite hvem de er før de kaster seg ut i diskusjoner, ikke nødvendigvis for å få en velkommen, velkommen, velkommen velkommen tråd? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Jeg har rett og slett ikke tid til å følge opp alle innlegg, og da prioriterer jeg morsomme diskusjoner før "velkommen hit"-innlegg. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|