|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Mitt utdrikningslag var veldig hyggelig. Vennene mine kjenner meg nemlig godt nok til å vite at jeg ville nektet plent å gjøre ting som gir meg dødsangst eller dødelig pinlige ting. Vett i skallen har de også.
![]() |
#2 |
Textrovert
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Jeg ville ikke ha utdrikningslag, da dette er et ord som gir meg nesten like store grøsninger som "Grete Waitz-løpet" eller "danskebåten". :grøss:
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?
Signerer denne. Eller, det vil si, jeg har ikke hatt noe utdrikningslag ennå, men når jeg en dag skal, så blir det null pinligheter og dødsangst. Det har det ikke vært i noen av de jeg har vært i heller. Massasje, bowling, piknik, gaveleker og rebusløp har vi holdt på med, alt i felleskap og bare hygge.
![]() |
#5 |
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hyggelig utdrikningslag er slik!
![]() |
#6 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer. En hyggelig siste skravlekveld med jentene før bryllupet.
![]() |
#7 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Det virker som om alle sammen er ganske enige her, jeg deler forøvrig den oppfatningen. Hvorfor er det likevel så mange utdritningslag å se på byen en lørdag formiddag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kjernesnill
|
Det kan være meg du så! Jeg synes nemlig ikke at jeg hadde utdritningslag, men andre mer fintfølende som så meg kan ha oppfattet det slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Underskriver denne!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|