Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-08, 17:18   #11
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Bankende kobrahjerte høres jævlig ut, de må vel rive ut hjertet mens kobraen er i live? Forkastelig!

Jeg har spist grisehjerte, men det er vel ikke så veldig uvanlig.

Er det ikke? Det har jeg ikke en gang hørt om. For meg er det svært uvanlig.

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Saueballer og råtten hai er høyt oppe på lista over det ekleste jeg har spist.

Det er sånne ting jeg siktet til. Jeg er veldig glad i mat og smaker gjerne på nye ting, men det frister absolutt ikke. Annet enn for å ha smakt det, da.

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jeg har spis værballer og torsketunge og øyne. Jo og hai på Island, den der forj**** ekle råtne haien som stinker amoniakk.

Flere tøffinger!

Jeg har ikke smakt noen av de tingene, men merker at jeg er litt nysgjerrig. Noe som vet hvordan den islandske haien tilberedes?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Svare på spørsmålet, kanskje? Jeg vet ikke om jeg har spist så mye som jeg synes er så veldig eksotisk, men kanskje andre synes det? Jeg har for eksempel spist hest, sel, hval, struts og hai – og soltørkede tomater.

Hehe. Jeg har også spist alle de tingene, bortsett fra sel.

Og av en eller annen ikke-logisk grunn står hest for meg som noe av det mest underlige, selv om jeg altså har spist det selv.

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Ikke så veldig eksotisk, kanskje, men tørket reinsdyrhjerte har jeg spist mange ganger. Det smaker nydelig.

For meg er det eksotisk! Og av en eller annen grunn tror jeg på deg når du sier at det er godt, selv om jeg i utgangspunktet synes hjerte høres ut som en rar ting å spise.

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Det rareste, og vondeste, jeg har spist er rå kråkebolle. Anbefales ikke.

Usj. Det diskuterte jeg faktisk med noen i helgen, men vi ble ikke helt enige om hvor dette er vanlig. Fristende høres det i alle fall ikke ut.

Hm, ble litt ivrig nå.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.