Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 01:03   #1
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Forresten:

Er det noen av Odd Molly-shopperne, titterne og siklerne som har sett denne noe sted i str 1 eller 2? Uansett farge!!! Finnes i hvit, lyseblå, brun og blå.

Please!!!

Nei, den er ikke til meg, men julegave til min niese som øøøønsker seg så veldig!

Hint = prikk

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 09:18   #2
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Forresten:

Er det noen av Odd Molly-shopperne, titterne og siklerne som har sett denne noe sted i str 1 eller 2? Uansett farge!!! Finnes i hvit, lyseblå, brun og blå.

Please!!!

Nei, den er ikke til meg, men julegave til min niese som øøøønsker seg så veldig!

Hint = prikk

Har du sjekket på www.madsogmille.dk ? Mener de hadde den der for noen dager siden ihvertfall(da jeg shoppet der :kremt: )

morgana er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 09:32   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Forresten:

Please!!!

Hint = prikk

Madonna i Asker hadde mye Odd Molly
Var innom der forrige fredag, og jeg så topper/gensere i den kvaliteten i hyllene der flere steder.
Nå tok jeg de ikke frem og kikket på de da jeg absolutt hadde handlet nok, men jeg tror nok du skulle finnenoe til din niese der.

Fant forøvrig jakke i går.Ganske lik den Sass & Bide jeg viste frem , men fra Guess.Rålekker

Gammel 30-11-06, 13:14   #4
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Forresten:

Please!!!

Hint = prikk

Folkart har den i oransje.

Har ikke funnet den på de andre nettbutikkene desverre.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 13:42   #5
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Forresten:

Please!!!

Hint = prikk

Jeg fant en tysk nettbutikk som har den i hvitt, men vet ikke om de sender til Norge.

Gammel 30-11-06, 14:13   #6
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mads og Mille har denne, men den er ikke helt lik. Har ikke den volangen oppe.
De har den i hvit, grå og blå.

Sist redigert av Frost : 30-11-06 kl 15:36.
Frost er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 22:31   #7
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Forresten:

Please!!!

Hint = prikk

Jeg kjøpte faktisk denne på Zant på CC Vest for et par timer siden! Almost black, samme farven som avbildet. Jeg kjøpte den siste i str 2 (beklager ), og tilbake lå to stk i str 3. Samt en hvit som jeg bestemt mener var str 2.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.