Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mange røde har du på kontrollpanelet nå?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvor mange røde prikker har du (fått) akkurat nå?
Ingen. har aldri hatt noen heller. Jeg er så grei eller ubetydelig at ingen rødprikker meg. 109 45,23%
Ingen akkurat nå, men har hatt. 110 45,64%
1. Min første. 4 1,66%
1. Har fått før. 10 4,15%
2 3 1,24%
3 4 1,66%
4 0 0%
5 0 0%
Mellom 5 og 10 0 0%
Mer enn 10 1 0,41%
Har bare røde. 0 0%
Deltakere: 241. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-08, 21:56   #141
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange røde har du på kontrollpanelet nå?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg får bare fram de 500 siste innleggene til Xian. Da ble det plutselig litt vanskelig gitt.

Esme forklarte dette noen i innlegg 122, som Interference nettopp kommenterte. Men siden du er i ammetåke, kan du få litt ekstrahjelp: Velg "Utvidet søk", skriv Xian i brukernavnfeltet og kryss av på at du vil ha innlegg som er fra "et år siden og eldre".

Gammel 12-11-08, 21:57   #142
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg får bare fram de 500 siste innleggene til Xian. Da ble det plutselig litt vanskelig gitt.

... Også går du på "utvidet søk" ok "ett år og eldre" .
*måttesøkejegogså*

Eh, ja, Skilpadda var visst raskere enn meg.

Gammel 12-11-08, 21:59   #143
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Altså, det er da ikke vanskelig å finne Xians første posting på forumet. Ærlig talt.

Dessuten var verken du eller Xian særlig frekke i den tråden.

Gammel 12-11-08, 22:01   #144
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Esme forklarte dette noen i innlegg 122, som Interference nettopp kommenterte. Men siden du er i ammetåke, kan du få litt ekstrahjelp: Velg "Utvidet søk", skriv Xian i brukernavnfeltet og kryss av på at du vil ha innlegg som er fra "et år siden og eldre".

Ah! Takk. Definitivt ammetåke.

Gammel 12-11-08, 22:01   #145
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Dessuten var verken du eller Xian særlig frekke i den tråden.

Det kan tenkes. Men vi kan jo ha vært spesielt frekke likevel. Det kommer jo an på hva man sammenligner med.

Gammel 12-11-08, 22:07   #146
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan man være så korekt og saklig at man blir frekk?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 22:10   #147
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Obviously.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 22:12   #148
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis noen får meg til å føle meg dum ved å være saklig synes jeg det er ganske frekt.

Gammel 12-11-08, 22:13   #149
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Kan man være så korekt og saklig at man blir frekk?

Nei. Men artig at du spør.

Gammel 12-11-08, 22:14   #150
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er det avgjort! Du er frekk Padda!

Gammel 12-11-08, 22:15   #151
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Vi er ikke enige altså. Nå var du sikkert frekk igjen.

Gammel 12-11-08, 22:50   #152
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Grønt og trivelig

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 09:11   #153
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri fått rød prikk fra Sitron. Hva er galt med meg?

Man får enklest rødprikker ved å si bastante ting om personlige valg og verdivalg. Og ved å karakterisere folk som gjør ditt eller datt som idioter, eller handlingen som idiotisk. Hvis man får mange røde og grønne på samme innlegg er det et bra innlegg. Jeg får alltid mest prikker (i alle farger) når jeg er forbanna, spydig eller sarkastisk.

Gammel 13-11-08, 09:14   #154
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg får alltid mest prikker (i alle farger) når jeg er forbanna, spydig eller sarkastisk.

Ja, for all del, det er virkelig noe å trakte etter.

Gammel 13-11-08, 09:14   #155
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Grønn eng.

Gammel 13-11-08, 09:28   #156
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Ja, for all del, det er virkelig noe å trakte etter.

Trakter ikke, har bare sett mønsteret etter noen år på forum. Jeg får aldri prikker når jeg er hyggelig.

Gammel 13-11-08, 09:42   #157
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri fått rød prikk fra Sitron. Hva er galt med meg?

Man får enklest rødprikker ved å si bastante ting om personlige valg og verdivalg. Og ved å karakterisere folk som gjør ditt eller datt som idioter, eller handlingen som idiotisk. Hvis man får mange røde og grønne på samme innlegg er det et bra innlegg. Jeg får alltid mest prikker (i alle farger) når jeg er forbanna, spydig eller sarkastisk.

Har heller aldri fått rød prikk fra Sitron, tror jeg da? Ellers er jeg helt enig med observsjonenen til M Mim. De innleggene der jeg har fått mange røde prikker, har jeg fått omtrent like mange grønne prikker for. Det forteller meg jo at jeg ikke er fullt så på villspor som mange av tyttebæra antyder.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 09:49   #158
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trakter ikke, har bare sett mønsteret etter noen år på forum. Jeg får aldri prikker når jeg er hyggelig.

Jepp - det Mim sier. (Bortsett fra når det gjelder bildetråder om barn.)

Jeg har tapt meg - jeg ser det tydelig. For lite rødt begge veier, jeg har blitt for snill.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 09:50   #159
Slettet bruker
Passiv

Standard

Grønt og grønt
Det er ihvertfall ikke rødt - så jeg har ikke fått kjeft - ikke enda.
:tar frem paraplyen - det kommer alltid regn etter sol:

Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 09:51   #160
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jepp - det Mim sier. (Bortsett fra når det gjelder bildetråder om barn.)

Jeg har tapt meg - jeg ser det tydelig. For lite rødt begge veier, jeg har blitt for snill.

:ser for meg tråder med bilder av barn hvor man klarer å være så fæl i kommentarene at man blir rødprikket:
Da - er man ikke hyggelig nei - barnebilder er skryt by default.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.