Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mange har du prikket i dag?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-08, 23:30   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange har du prikket i dag?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg er bare konskevent på en type prikking. Jeg rødprikker hevnprikkere...

Haha, sånn at de får dobbel dose liksom, og så hevnprikker de tilbake og så blir dere aldri ferdig?

Gammel 14-11-08, 23:37   #2
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg har prikket 8 i dag. Pikker gjerne for å si takk for svar på tråder jeg lurer på noe, et godt svar og ja det jeg føler for egentlig. Og ja jeg har blitt så tøff nå at jeg rødprikker de som tigger.. men det er bare på tull da.

Gammel 15-11-08, 00:46   #3
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jeg har prikket 8 i dag. Pikker gjerne for å si takk for svar på tråder jeg lurer på noe, et godt svar og ja det jeg føler for egentlig. Og ja jeg har blitt så tøff nå at jeg rødprikker de som tigger.. men det er bare på tull da.

Denne kunne jeg bare ikke overse! Takk for at du fikk meg til å le.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 00:49   #4
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

I dag har jeg gitt to prikker. Det er litt under snittet, tror jeg. Enten er jeg litt slakk i dag, eller så er det ikke så mange prickworthy innlegg denne fredagen.

Dritbra ord! :sender prikk:

Og det var min første prikk i dag. Er generellt en ræva prikker, må skjerpe meg kraftig.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 00:50   #5
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

0 i dag gitt ...

Gammel 15-11-08, 01:03   #6
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Denne kunne jeg bare ikke overse! Takk for at du fikk meg til å le.

Hahaha, tror jeg er litt for trøtt etter en lang uke gitt, eller så henger ikke fingrene med som vanlig. Aner ikke hva jeg skal skylde på, men du er den eneste som har lagt merke til det foreløbig.

Gammel 15-11-08, 01:08   #7
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Prikker dere hver dag? Jeg ser fortsatt prikkene jeg ga i juli på kontrollpanelet mitt jeg.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 23:56   #8
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Haha, sånn at de får dobbel dose liksom, og så hevnprikker de tilbake og så blir dere aldri ferdig?

Nettopp. I svunnene dager på andre forum var jo dette morsomt. Da hadde jeg megastor prikkestyrke og kunne jo holde på i en evighet. Inntil jeg ble beskyldt for trakkasering.

Her inne er det jo ikke fullt så idiotisk mtp prikkestyrke.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 23:58   #9
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Nettopp. I svunnene dager på andre forum var jo dette morsomt. Da hadde jeg megastor prikkestyrke og kunne jo holde på i en evighet. Inntil jeg ble beskyldt for trakkasering.

Her inne er det jo ikke fullt så idiotisk mtp prikkestyrke.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:56.