Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Status

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 12:51   #1
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Status

Tåpelig. For det første er det ikke alle som kan få barn i det hele tatt (eller som ikke kan få fler enn ett barn), og det finnes også mange som er frivillig barnløse og ikke vil ha barn i det hele tatt. Dessuten skjønner jeg ikke helt definisjonen på "vellykket" hvis det kun innebærer å få mange barn. Hva med hus, karriere, utdanning, et godt sosialt nettverk, prestasjoner, et godt forhold, opplevelsen av å være lykkelig??

For øvrig synes jeg ikke noe om å spekulere rundt hvor mange barn folk bør ha. Det kan de godt finne ut av selv, basert på egne ønsker og ressurser.

Kanutte er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 12:55   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanutte, her.

For øvrig synes jeg ikke noe om å spekulere rundt hvor mange barn folk bør ha. Det kan de godt finne ut av selv, basert på egne ønsker og ressurser.

Jepp!
Det samme gjelder biler, båter, hus, hytter og elskere.
Jeg gidder ikke blande meg opp i hvordan andre lever livene sine.

Gammel 01-12-06, 14:51   #3
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanutte, her.

Tåpelig. For det første er det ikke alle som kan få barn i det hele tatt (eller som ikke kan få fler enn ett barn), og det finnes også mange som er frivillig barnløse og ikke vil ha barn i det hele tatt. Dessuten skjønner jeg ikke helt definisjonen på "vellykket" hvis det kun innebærer å få mange barn. Hva med hus, karriere, utdanning, et godt sosialt nettverk, prestasjoner, et godt forhold, opplevelsen av å være lykkelig??

Bedre kan det ikke sies!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.