|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: The Crop CirclesNoen ganger kunne det være interessant her på FP med flere saklige svar i tråder som stiller spørsmål som for mange er spennende emner.
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein Sist redigert av Amelie : 16-11-08 kl 19:55. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: The Crop Circles
Du fikk et saklig svar av Skilpadda, nesten med en gang. Men du syns ikke det rasjonelle svaret var tilfredstillende. Fjasingen begynte ikke før dette var brakt på det rene. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Jeg fikk et interessant svar fra Skilpadda, men stilte oppfølgende spørsmål om hvordan mennesker isåfall har klart å lage mønstrene.
|
|
|
|
#4 |
|
Truth is in the x-files
|
BM prøvde vel bare å fortelle oss at han ikke forsøker å få oss til å gråte, at han aldri kommer til å gi oss opp, at han aldri kommer til å snu ryggen til oss og forlate oss ...
|
|
|
#5 |
|
Mother of Dragons
|
|
|
|
#6 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes også det er spennende. Faktisk for spennende til å være fornøyd med den varme, ulne følelsen av at det er noe mystisk på færde.
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Likestilling står høyt i kurs her på forumet, og jeg gjør mitt for å motvirke ubalansen alle de ukonsentrerte og fjasete kvinnene her inne har skapt.
Selvfølglig kan jeg nøye meg med å si at jeg ikke tror noe på UFO-teorier, men det er jo ikke noe morsomt. Forventer du saklige motargumenter, bør du selv komme med argumenter. Alt de troende har å vise til er skepsis over at mennesker ikke er i stand til å lage sirkelene så raskt, samt vitner som hevder å ha sett lysfenomener. I tillegg har deres iboende holdning det er mer mellom himmel og jord nok kraft til de utroligste teorier. Men dette er på langt nær nok til å bli tatt seriøst. Sist redigert av Nebbia : 16-11-08 kl 22:26. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|